اشعل شمعةً
اشعل شمعةً بدلاً من أن تلعن الظلام
بجای آنکه تاریکی را نفرین کنی شمعی
روشن کن!!
+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ساعت 18:38 توسط حسینی نسب
|
اشعل شمعةً بدلاً من أن تلعن الظلام
بجای آنکه تاریکی را نفرین کنی شمعی
روشن کن!!
باسلام